قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی تروپاور:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی تروپاور به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی تروپاور و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی تروپاور از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی تروپاور منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی تروپاور تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 تمام محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی تروپاور اصل و دارای تاریخ انقضا می باشد  تروپاور تضمین می نماید هیچگونه محصول جعلی و فاقد اعتبار از کمپانیهای سازنده را عرضه نخواهد کرد . 

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی تروپاور اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی تروپاور استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی تروپاور ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه اینترنتی تروپاور به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی تروپاور برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه اینترنتی تروپاور را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

فروشگاه اینترنتی تروپاور به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

فروشگاه اینترنتی تروپاور متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی تروپاور ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی تروپاور ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی تروپاور جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی تروپاور محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی تروپاور است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی تروپاور محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فروشگاه اینترنتی تروپاور به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن از ساعت 8 صبح الی 20 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی تروپاور به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند فروشگاه اینترنتی تروپاور همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی تروپاور به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی تروپاور محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

فروشگاه اینترنتی تروپاور مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی تروپاور محفوظ است.

کلیه سفارشات توسط پست / تیپاکس / باربری / ماهکس / پیک موتور تهران ارسال خواهند شد و کرایه آنها در مقصد توسط شرکت ارسال کننده دریافت خواهد شد بدین ترتیب تروپاور هیچ هزینه ای در روش های پس کرایه دریافت نخواهد کرد. چنانچه هزینه حمل را ناعادلانه می دانید از شرکت حمل و نقل کننده پیگیری بفرمائید. تروپاور هیچگونه مسئولیتی در قبال میزان هزینه حمل توسط شرکت های حمل و نقل ندارد در مورد هزینه های حمل ذینفع نیست.

همچنین تروپاور این حق را برای خود محفوظ می دارد که روش حمل را به صلاح دید خود تغییر دهد و در این موارد هیچگونه شکایتی پذیرفته نیست.

خریدهای بالای 5 میلیون تومان شامل ارسال رایگان خواهند بود به شرطی که مشتری روش حمل را در هنگام ثبت سفارش ارسال رایگان انتخاب کند.

آماده سازی و ارسال بین یک تا سه روز کاری زمان خواهد برد و از کلیه مشتریان گرامی خواهشمندیم تا در ارتباط با آماده سازی و ارسال سفارشات صبر پیشه نمایند. کلیه سفارشات به ترتیب ثبت سفارش و در اسرع وقت ارسال خواهند شد.

طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز (پروموشن) :

طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ویژه درج می‏‌شود. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال می‏‌شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، فروشگاه اینترنتی تروپاور تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود.

فسخ خدمات

به منظور کنسل نمودن هرگونه سفارش مشتری موظف است ظرف مدت ۳ ساعت این موضوع را به واحد پشتیبانی به صورت تلفنی اطلاع دهد. بدیهی است پس از گذشت این زمان و در صورت ارسال کالا کلیه هزینه‌های رفت و برگشت و بسته بندی و بیمه از مبلغ صورتحساب کسر میگردد.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش تروپاور شامل مشاوره تخصصی رایگان نحوه استفاده از محصولات میشود.

نمایندگی

تروپاور در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی تروپاور اطلاع دهید.

ثبت شکایت

به منظور ثبت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت میتوانید از طریق درگاههای ارتباطی صفحه تماس‌ با ما در ارتباط باشید.

استرداد وجه

پس از تائید مدیریت مبنی بر هرگونه استرداد وجه ناشی از خسارت و یا برگشت کالا، از طریق واتساپ اطلاعات بانکی مشتری دریافت میشود و ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت مبلغ مذکور به حساب مشتری بازگشت داده میشود.

خسارت در هنگام حمل و نقل و مرجوعی کالا

تروپاور همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تروپاور تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

     

      • طبق قوانین وزارت بهداشت کلیه کالاهای دارویی٬ مکمل‌های غذایی و خوراکی در صورت تحویل در شرایط سلامت فیزیکی بسته‌بندی محصول به مشتری امکان مرجوعی ندارد.

      • بسته بندی تحویلی توسط مامور پست میبایست توسط مشتری چک شود ٬ پس از اطلاع از سلامت تحویل گرفته شود و در صورتی که مشتری کالا را تحویل گرفته باشد ؛ کلیه عواقب ناشی از آسیب فیزیکی کالا بر عهده مشتری میباشد . مشتری میتواند در صورت عیوب فیزیکی ٬ سفارش را تحویل نگرفته و سفارش برگشت داده شود .

      • آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در هنگام تحویل بسته چک شود و در صورت هرگونه آسیب فیزیکی سفارش تحویل گرفته نشود . عواقب ناشی از تحویل سفارش و امضای فرم تحویل پست بر عهده مشتری میباشد .

      • در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط تروپاور دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. از جمله ی شرایط نقض باز نمودن پلمپ محصول توسط مشتری میباشد .

      • در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در تروپاور به اتمام برسد، و تروپاور امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

      • در صورتی که فردی غیر از شخص سفارش دهنده کالا ، به درخواست سفارش دهنده کالا را تحویل بگیرد . کلیه عواقب بعدی در صورت بروز مشکل بر عهده شخص تحویل گیرنده به درخواست مشتری بوده و تروپاور هیچگونه تعهدی در این مورد نخواهد داشت.